Daar ben ik dan!
Wat leuk dat je mijn bericht leest! ABC virtueel assistent is ontstaan nadat ik mijn namen heb samengevoegd. Anita van den Berg-Commandeur; en ja daar is de ABC.
Inzetten kwaliteiten
Mijn kwaliteiten ga ik inzetten voor jou; de ondernemer die op afstand ondersteuning wenst. Op locatie en/of online vinden de gesprekken plaats om de opdracht helder te krijgen. Na het voltrekken en ondertekenen van onze samenwerking gaat deze ambitieuze organisator met veel optimisme en doelgericht aan de slag om de opdracht uit te voeren. Met gegevens ga ik vertrouwelijk om en zijn bij mij veilig.
Vergaderingen voorbereiden en notuleren
Een van mijn diensten is vergaderingen voorbereiden en notuleren. Organiseer je zelf nog de vergadering? Notuleer je zelf de vergadering waardoor je niet actief kan mee doen? Je bent druk met schrijven en’ vergeet’ wat jou aandeel erin is. Dat kan anders! Ik notuleer en jij doet actief mee. Het verslag en de eventuele actielijst wordt binnen de afgesproken tijd uitgewerkt en gemaild.
Wat drijft mij?
Mijn drijfveer in mijn vak is vooral het helpen van de manager of directeur zodat hij/ zij verder kan of zich kan richten op andere taken. Ik word er blij van als alles loopt zoals het moet lopen. En dat jij verder kan bouwen aan je bedrijf. Of andere werkzaamheden kan verrichten binnen je bedrijf. Kortom, ik ontzorg je en sta je bij.