De eerste maanden fulltime ondernemen, technisch virtueel assistent

Technisch virtueel assistent die helpt met de techniek van je business, zodat mijn klant zich kan focussen op haar/zijn klanten.

Deze maanden hebben me veel gebracht

  • Groei
  • Pijnen
  • Zelfvertrouwen
  • Onzekerheid
  • Trots
  • Weerstand

Veel gevoelens hebben de revue gepasseerd. Maar het bracht me ook

  • Mooie gesprekken
  • Verdiepende gesprekken
  • Klanten
  • Leermomenten

En zeker een diversiteit aan werkzaamheden

  • In MailChimp relaties importeren en sjablonen opmaken
  • Nu meer in Laposta vanwege de discussie omtrent AVG. Ook hier zorg ik ervoor dat de instellingen goed staan, 2 sjablonen opmaken en de relaties importeren
  • In Mailblue automations bouwen
  • In Mailblue formulieren maken en vervolgens koppelen op de website
  • Websites in WordPress gerealiseerd of opgestart
  • 2 keer een online leeromgeving neergezet
  • Troubleshooten in het kader van niet kunnen updaten van de plugins, website uit de lucht, foutmeldingen binnen de website
  • Salespagina opgezet
  • Diverse wijzigingen aangebracht op een bestaande pagina
  • En natuurlijk de updates en maandelijkse back-ups van websites waarvoor ik het onderhoud doe.

En tussendoor doe ik de administratie, de social media inplannen en soms spontaan wat plaatsen. Reageer ik op oproepen. Reageer ik op functies. Balen bij een leermomenten en een dansje doen bij een vlaggetjesmoment. Alles is er, alles mag er zijn.

Mijn aanbod van diensten is voor sommigen te divers. Het is veel en daardoor is het overzicht minder. Maar eigenlijk heb ik het uitgeschreven voor jou. Want het is wel wat ik allemaal doe en kan. Als ik het onder 1 noemer zet, bijvoorbeeld webbeheer. Dan is het niet overzichtelijk wat het nu eigenlijk is. En nu staat er een website, een online leeromgeving, e-mailmarketing, een salespagina met een bedankpagina en een koppeling naar de e-mailmarketing, een enkele salespagina en dan nog het online support. Het heeft bijna allemaal een overlap. Eigenlijk ben ik hier de support medewerker maar op de achterkant van jouw technische processen.

Ik word blij van veel zaken. Diversiteit van werk, diversiteit van klanten. En ook de verschillende, soms, uitdagingen die het met zich meebrengt.

Heerlijk. En soms ook kwetsbaar.

Heb je een vraag over technisch support voor je website / online leeromgeving / e-mailmarketing. Laat een bericht achter via mijn contactpagina.