E-MAILMARKETING? OP WELKE WIJZE ZET JIJ HET IN VOOR JE BEDRIJF?
Heb je een gratis weggever die jouw bedrijf en je diensten promoot. Laat zien wat je doet en laat geïnteresseerden op een laagdrempelige manier kennis met je maken. Kost het je teveel tijd om de inrichting te doen? Is je aandacht vooral nodig bij je werk? En wil je een nieuwe dienst of product kenbaar maken aan je contactpersonen?
Door te staren naar je systeem, of uren te zoeken naar welk systeem jou past, ben je al veel tijd verloren. Een nieuwsbrief (campagne) opzetten is je gelukt, een automation instellen zou toch ook wel lukken?
HERKEN JIJ JE IN HET VOLGORDE:
- je training staat op je website, maar mogelijk wil je ook via een weggever de interesse ervoor opwekken
- en als je dan een weggever met tips en tricks hebt, zorg je dan dat contactpersonen in je mailsysteem komen
- want die contactpersonen zijn geïnteresseerd in je aanbod. En jij kan met je verhaal interesse kweken voor je trainingen
- op social media plaats je regelmatig iets. Maar deze warme contacten kan je nog veel meer vertellen.
Verstuur een mail zoals je dat vooraf ingepland hebt, te laten weten wat je doet
Een weggever die doorloopt in een funnel
De funnel start met een mail zodat jij jezelf eerst voorstelt. Want jij bent je bedrijf. Maar jij, en dat is nog belangrijk, bent jouw persoon. En dus uniek.
Jouw verhaal is uniek.
Jouw aanbod is uniek.
Je e-mail is sociaal naar je lezer
Laat vooral de funnel volstaan met tips en tricks. En zorg dat je contactpersoon hunkert naar MEER van jou
HOE FIJN ZOU HET ZIJN ALS
- Jij je niet hoeft te verdiepen in je mailingsysteem. De automation wordt voor je ingericht.
- De automation volgens planning start
- Je de testmail eerst ontvangt, de lijnen kort zijn en dat je daardoor ook nog even snel een wijziging kan doorgeven.
- Je huisstijlkleuren en lettertypes opgenomen wordt in de mailings.
"Een doel is een droom met een deadline”
Napoleon Hill
Zij gingen je voor
HET RESULTAAT VAN ONZE SAMENWERKING
- Al die lijsten worden opgeschoond en al je contacten ingedeeld
- Er staat een sjabloon zodat je nieuwsbrieven kan verzenden
- De koppeling naar je website is geplaatst, komt binnen in het mailsysteem en zorgt voor verzending van de automation
- Je automation is zo ingericht dat je deze nog een keer kan inzetten
TIJDENS ONZE SAMENWERKING
- Vanuit verbinding en de korte lijnen creëren we de beste samenwerking
- Ga ik uit van jouw expertise om mails te schrijven (redigeren is een optie) en jij mag uitgaan van mijn expertise
- Testen we de verzending van je mail(s) en pas ik aan waar nodig
Wat is inbegrepen bij de prijs
Advies over het systeem wat jou past (Mailblue / Active Campaign / Mailerlite / Laposta)
De inrichting van je mailsysteem, koppelen aan je website/weggever
Een sjabloon voor het verzenden van je nieuwsbrief
De automation met de bijbehorende stappen, max 8 e-mails
Vanaf € 359 exclusief btw
Wat zijn de voordelen van e-mailen
- Dagelijks gebruiken je klanten e-mail
- Benader je contactpersoon persoonlijk
- Een goed ingerichte e-mail wordt beter gelezen dan social media
- Er is eerder toestemming gegeven om je mail te ontvangen
- Je e-mail kan gedeeld worden en daarmee bereik je dus nog meer mensen
- Vertel jouw boodschap op jouw manier
- Zorg met de e-mail voor verkeer naar je website door de Call To Action Knop
Krijg vandaag nog inzicht in je mails, neem bezoekers mee aan de hand en laat ze klant bij je worden
Wie is Anita van den Berg
E-mails, wie ontvangt ze niet. Ik heb een mailbox vol, maar waar ik me op inschrijf lees ik. En zij hebben mijn interesse. En andere momenten moet ik er zelf voor zorgen dat mijn mailbox weer leeg raakt. De interessante mails krijgen mijn aandacht. Worden gelezen en als je echt mijn aandacht heb klik ik verder. Nieuwsgierig naar wat mij geboden wordt. De techniek achter dit moment systeem heb ik mij eigen gemaakt. Mailchimp, Mailerlite, Laposta en Mailblue. Ik heb ermee gewerkt, ik weet waar ik moet zoeken. Het ene systeem is gebruiksvriendelijker dan de andere. Ik adviseer, ondersteun en help je met je sociale e-mails naar je contactpersonen.