Je mailsysteem ingericht (of heringericht) en je nieuwsbrieven verzenden

Benader je klanten als de persoon die je bent

E-MAILMARKETING? OP WELKE WIJZE ZET JIJ HET IN VOOR JE BEDRIJF?

Heb je een gratis weggever die jouw bedrijf en je diensten promoot. Laat zien wat je doet en laat geïnteresseerden op een laagdrempelige manier kennis met je maken. Kost het je teveel tijd om de inrichting te doen? Is je aandacht vooral nodig bij je werk? En wil je een nieuwe dienst of product kenbaar maken aan je contactpersonen?

Door te staren naar je systeem, of uren te zoeken naar welk systeem jou past, ben je al veel tijd verloren. Een nieuwsbrief (campagne) opzetten is je gelukt, een automation instellen zou toch ook wel lukken?

HERKEN JIJ JE IN HET VOLGORDE:

  • je training staat op je website, maar mogelijk wil je ook via een weggever de interesse ervoor opwekken
  • en als je dan een weggever met tips en tricks hebt, zorg je dan dat contactpersonen in je mailsysteem komen
  • want die contactpersonen zijn geïnteresseerd in je aanbod. En jij kan met je verhaal interesse kweken voor je trainingen
  • op social media plaats je regelmatig iets. Maar deze warme contacten kan je nog veel meer vertellen.

Verstuur een mail zoals je dat vooraf ingepland hebt, te laten weten wat je doet

Een weggever die doorloopt in een funnel
De funnel start met een mail zodat jij jezelf eerst voorstelt. Want jij bent je bedrijf. Maar jij, en dat is nog belangrijk, bent jouw persoon. En dus uniek.
Jouw verhaal is uniek.
Jouw aanbod is uniek.
Je e-mail is sociaal naar je lezer
Laat vooral de funnel volstaan met tips en tricks. En zorg dat je contactpersoon hunkert naar MEER van jou

afbeelding 3

HOE FIJN ZOU HET ZIJN ALS

  • Jij je niet hoeft te verdiepen in je mailingsysteem. De automation wordt voor je ingericht.
  • De automation volgens planning start
  • Je de testmail eerst ontvangt, de lijnen kort zijn en dat je daardoor ook nog even snel een wijziging kan doorgeven.
  • Je huisstijlkleuren en lettertypes opgenomen wordt in de mailings.

"Een doel is een droom met een deadline”

Napoleon Hill

Zij gingen je voor

Linda Bult
Linda Bult Linda Bult Loopbaanadvies

Anita heeft mijn website vernieuwd en ik heb nu een eigen Academy. Fijn om hierin samen op te trekken en te sparren. Er kan zoveel! Korte lijnen, kijken en weer bijstellen, efficiënt en prettig samenwerken. Dat stond centraal. Zo kom je tot een mooi resultaat. Dank je wel!

Daniëlle Kip
Daniëlle Kip 1671 Finance & Organize

Ik kwam in gesprek met Anita met vragen over mijn huidige website + webshop. In overleg hebben we besloten dat Anita mijn huidige website zou overnemen en helemaal opnieuw zou bouwen omdat deze super traag was en diverse problemen had. Binnen de afgesproken tijd had Anita de website overgeleverd.  Ben heel blij dat ik de keuze heb genomen om met Anita in zee te gaan. Dat zij mijn website onderhoud en diverse aanpassingen realiseert.

Jeannette Commandeur
Jeannette Commandeur Ademcoach bij Jouw Ademkracht

Een hele mooie en prettige samenwerking. Anita luistert goed naar de wensen, werkt ze uit en komt met voorstellen. Haar creativiteit is onuitputtelijk en bedenkt steeds weer nieuwe dingen om de website nog unieker te maken. Ze reageert snel op verzoeken en denkt mee en geeft goede adviezen. Is ook zeer taalkundig en leest ook graag even mee met de teksten. Anita zorgt ook voor een goede planning wat mij weer veel structuur en overzicht gaf en een stok achter de deur 😉. Nog steeds heel blij met mijn website, nogmaals thankX

Marloes Kok
Marloes Kok Konektis

Lieve Anita, ik heb jou ingehuurd voor het maken van een website voor een kleine, startende onderneming. Gericht op consultatie en advies voor (jong)volwassenen, met (vermoedens) van een autismespectrumstoornis. 

De samenwerking heb ik als bijzonder prettig ervaren. Ter meer doordat ik in een bijzondere periode zit, en jij al het geduld hebt gehouden om mij te helpen en ondersteunen in dit proces. Ik vind het fijn te weten, dat je de tijd en ruimte hebt genomen. Het is een mooie en overzichtelijke site geworden.

Ik raad het zeker aan om met Anita te werken. Ze is een kundige, lieve en betrokken vrouw. Die met veel liefde en passie haar beroep verstaat. Daarnaast vind ik je stoer, omdat je zelf ook besloten hebt hier je focus op te leggen. Ik zou zeker bij jou komen, als je voor een redelijke prijs, goed advies en deskundigheid zoekt.

Nogmaals dank voor alles.

Vivian Scholte
Vivian Scholte Geboorte vol vertrouwen

Heel fijn en snel geholpen! Top

Wim Veen
Wim Veen Veen Sportmassage

Zeer betrokken, heel deskundig en super blij met mijn website.

Previous
Next

HET RESULTAAT VAN ONZE SAMENWERKING

  • Al die lijsten worden opgeschoond en al je contacten ingedeeld
  • Er staat een sjabloon zodat je nieuwsbrieven kan verzenden
  • De koppeling naar je website is geplaatst, komt binnen in het mailsysteem en zorgt voor verzending van de automation
  • Je automation is zo ingericht dat je deze nog een keer kan inzetten
boom in bloei 2
Online leeromgeving

TIJDENS ONZE SAMENWERKING

  • Vanuit verbinding en de korte lijnen creëren we de beste samenwerking
  • Ga ik uit van jouw expertise om mails te schrijven (redigeren is een optie) en jij mag uitgaan van mijn expertise
  • Testen we de verzending van je mail(s) en pas ik aan waar nodig

Wat is inbegrepen bij de prijs

Advies over het systeem wat jou past (Mailblue / Active Campaign / Mailerlite / Laposta)

De inrichting van je mailsysteem, koppelen aan je website/weggever

Een sjabloon voor het verzenden van je nieuwsbrief

Een automation met de bijbehorende stappen, max 4 e-mails

Vanaf € 297 excl btw

Wat zijn de voordelen van e-mailen

  1. Dagelijks gebruiken je klanten e-mail
  2. Benader je contactpersoon persoonlijk
  3. Een goed ingerichte e-mail wordt beter gelezen dan social media
  4. Er is eerder toestemming gegeven om je mail te ontvangen
  5. Je e-mail kan gedeeld worden en daarmee bereik je dus nog meer mensen
  6. Vertel jouw boodschap op jouw manier
  7. Zorg met de e-mail voor verkeer naar je website door de Call To Action Knop

 

Krijg vandaag nog inzicht in je mails, neem bezoekers mee aan de hand en laat ze klant bij je worden

Wie is Anita van den Berg

E-mails, wie ontvangt ze niet. Ik heb een mailbox vol, maar waar ik me op inschrijf lees ik. En zij hebben mijn interesse. En andere momenten moet ik er zelf voor zorgen dat mijn mailbox weer leeg raakt. De interessante mails krijgen mijn aandacht. Worden gelezen en als je echt mijn aandacht heb klik ik verder. Nieuwsgierig naar wat mij geboden wordt. De techniek achter dit moment systeem heb ik mij eigen gemaakt. Mailchimp, Mailerlite, Laposta en Mailblue. Ik heb ermee gewerkt, ik weet waar ik moet zoeken. Het ene systeem is gebruiksvriendelijker dan de andere. Ik adviseer, ondersteun en help je met je sociale e-mails naar je contactpersonen.

FotovanDana-LR-0990